Monday 2 August 2010

Terseliuh.

Ptg tu aku plan nak gi track, tapi aku cancel last minit dan aku pergi finest , diKlang. Sampai disana dlm pukul 6.00 ptg, syukur org tak ramai lagi aku pergi kaunter dan bayar untuk jam yg aku gunakan. Gi di treadmill dan startkan dan aku buatkan speed nya mula dng 2 sehingga 8 .Aku berlari disitu dan buat sebanyak 4km. Aku mulakan slow balik dan check jam aku dah hampir pukul 7.30 mlm akhirnya aku stopkan dan aku pergi ambil beg aku diloker dan keluar untuk pulang kerumah.

Keika aku buat tu bahu aku tak terasa , tapi ketika aku memandu aku rasa bahu aku sakit. Aku dah cuba bermacam2 dan juga berjumpa doktor tak tahu la belum ada lagi perubahannya.

http://www.emocutez.com

4 comments:

Anonymous said...

Jaga diri ok..cuba zaimah berurut,,,

Anuar

Zaimah Zakaria said...

Thanks Anuar ....^_^

Raihan said...

zaimah...Nanti cubalah berurut, mungkin salah urat tu...

Zaimah Zakaria said...

Terima kasih Raihan, dah dapat dah tukang urut , tapi kat sini mahal sikit dlm 1jam dia cash dlm Rm80 x mcm dikg. Dlm Rm80 tu boleh buat 3 kali...