Monday 30 August 2010

Seronok ke masuk hospital...

Pernah tak anda semua masuk dan kena tahan wad dhospital. Mungkin itu jadi persolaannya?
Aku ingat ketika aku ditingkatan satu aku pernah kena tahan diwad atas sebab kemalangan.
Ketika itu aku pulang dari sekolah dan ketika itu aku nak turun dari bas tiba2 bas jalan tak sempat kaki ku mencecah tanah dan aku terus terpelanting dan terbaring diatas jalan.Ayah aku cakap aku ni barnasib baik jika tidak nyawa aku melayang kerana ketika itu teksi sempat brek bila melihat aku terbaring diatas jalan.

Mereka membawa aku kehospital dan ditahan wad kecemasan. sebelum itu aku muntah doktor cakap  kepala aku tak apa2 dan aku di xray..Alhandullillah aku tak apa2 . Duduk disana selama seminggu..Adoi boring sangat2...Bila aku melawat adikku baru2  ini , teringat  kisah2  dulu..Lebih2 lagi anak buahku cakap  SERONOK KE MASUK HOSPITAL...




Dihospital inilah aku pernah ditahan dan dimasukkan selama seminggu...

No comments: