Sunday 8 August 2010

Kaew Tah Pee (Apple of My Eyes)



Baru aje menonton drama bersiri Thailand yg bertajuk Kaew tah pee (Apple of my eyes. ) cerita ini aku tengok dari You Tube.

sinopsis

Chisanu jutawan buta yang kehilangan cintanya setelah dia kemalangan kereta yang membuat dia buta dan kekasihnya meninggalkannya untuk berkahwin dengan orang lain .

Suatu hari , ia bertemu dengan seorang guru tadika yang cantik , Nathlada, Yang baru saja kehilangan cinta dan hampir bunuh diri . Tetapi Dia berubah fikiran setelah dia melihat seorang buta penuh harapan seperti dia . Dia fikir bahawa ia adalah seorang nelayan miskin . kebaikan nya menyentuh hatinya dan dia tidak ingin kehilangan lagi , sehingga ia mencadangkan untuk menikahinya dan ia menerimanya walaupun ia berfikir bahawa ia adalah seorang nelayan buta miskin .

Selepas perkahwinan mereka dan Nathlada tahu kebenaran , mereka pergi ke Perancis untuk dioperasi . Namun, bekas kekasih Chisanu ingin kembali dan melakukan segala muslihat untuk memisahkan mereka . "

http://www.emocutez.com

Selesai sudah menonton drama Artit Ching Duang / Striving For A Sun bahagian akhir. Melihat cerita ni membuat aku sakit hati rasanya. Diakhir cerita rasa kesian pulak pada  heroinnya yg akhirnya terpaksa menamatkan riwayat hidupnya sendiri.

http://www.emocutez.com

No comments: