Friday 29 January 2010

Akhirnya......

Hari ini aku rasa lega sangat, audit yg datang akhirnya
berakhir sudah....yahooo.
hari ini makcik Jamila hantar kek lapis prun sedapnya.
Tumit aku masih sakit lagi, entahla tak tau kenapa
nak kata berat badan aku berlebihan ake rasa tak
aku ikut kata doktor dan mentainkan berat aku.
kadang2 aku ni rasa tak bersyukur , baru di bagi ujian yg
sedikit dah mengeluh macamana dng orang yg sakit terlantar.
Baru-baru ini aku ada terbaca kisah seorang wanita
yg sakit saraf. memang menyayat hati kepada sesiapa yg membacanya.
Aku harap beliau tabah menghadapi ujian ini.

Aku sentisa berdoakan agar beliau sembuh seperti sedia kala.
Kisah itu aku dapat dari Laman blog Kak norHayati berahim.
Beliau mengelarkan dirinya Ayu.....http://jibayuluv.blogspot.com
Aku harap ayu bersabar dan tabah...Bila aku mengenagkan itu aku rasa teramat bersyukur masih diberi peluang berjalan dan berlari....:-)

No comments: