Tuesday 22 April 2008

Kenangan.

Hari ini hari yg penuh bermakna bagi aku, nak tahu kenapa?
hari ini tak disangka2 aku berjumpa semula dengan rakan sekolah aku.
Tuhan sahaja yg tahu bertapa gembiranya hati aku? bertemu dng J mengingatkan tentang kenakalan kami waktu sekolah dulu? Banyak cerita kami dikongsi bersama.
Sebelum berpisah kami berjanji akan bertemu lagi dan aku telah pun tahu beliau telah berumah tangga.Dan J berjanji akan mengenalkan aku dng keluarganya.

J Walau dimana pun kau berada aku akan sentiasa teringat tentang pahit manis sewaktu kita sekolah dulu.

Kerja tak habis, lebih2 lagi hujung bulan, balik lambat lagi la jawapnya, aku ingat nak chow senyap2 tapi orang tua 2 nampak pula? kantoi program aku?
Aku baru aje habis tengok Vcd hindi bhol bulaya? he, he ? layan hindi la pulak?

Music yg didengar The best of kitaro.
Ahad...gi track berjln dan berlari selama 1jam setengah.

No comments: