Tuesday 9 March 2010

Pertemuan dan perpisahan....




Tak tahu bagaimana nak aku tuliskan dipos ini,
takut apa yg aku nak ceritakan maksudnya tak sampai.
Bertemu untuk berpisah, sama ada perpisahan itu sementara
atau pun selama2nya.kadangkala pertemuan dan perpisahan
itu berlaku beberapa kali.Yg pasti setiap pertemuan itu diakhiri
dng perpisahan jua.

Salah satunya pertemuan dng rakan2 sekolah yg lama
tak berjumpa setelah habis sekolah tak kira sekolah
menengah maupun sekolah rendah.
Baru2 ini aku dapat berjumpa dng rakan2 sekolah
menengah aku, bermacam2 ragam mau pun perangai
semuanya dah berubah . Mereka semuanya mempunyai
jawatan yang baik dan berkedudukkan.
Shukur kehadrat ilahi atas pertemuan ini dan perjumpaan yg
tak disangka ini.

Akhirnya perjumpaan ini dibuat di retree club kuala -lumpur.
pada 27 feb yg lalu ,ramai rakan yg aku jumpa dan yg aku lupa.

Aku barharap kami dapat berkumpul kembali..

No comments: