Sunday 5 January 2014

Akhirnya..


Sudah lama aku tidak menjenguk laman ku ini, Sudah lupa log masuk dan kesibukkan kerja yg tidak berpenghujungnya. Shukurlah akhirnya dapat juga aku menbuka dng mengunakan log masuk yg baru.
Bahang Tahun baru 2014 masih terasa , harap aku tidak terlewat untuk mengucapkan  Selamat Tahun Baru 2014 kepada semua .
 Diriku masih Still begini,
Bosan duduk kat rumah , buka youtube dan melihat cerita lagenda ketika zaman aku kecil2 dulu.
Cerita animasi siputih.  Putih ialah sebuah filem animasi Malaysia yang diterbitkan sekitar 2001 arahan Rashid Sibir. Ceritanya adalah berasaskan cerita rakyat "Bawang Putih Bawang Merah.

Dan juga aku menonton dari siri Lagenda Indonesia betajuk DONGENG SI MERAH & SI PUTIH - YouTube.Dibintagi oleh Andrew Andika dan Mita Permadi.
Kadang2 seronok juga bila melihat cerita lagenda ini.Rindunya dengan bonda tersayang, walau setiap hari aku call tapi masih rindu , Nak balik kampung cuti tak ada, Bulan Feb nanti nak ambil cuti dan balik jumpa ibu tersayang. Rindunya..(^/^)....
 

No comments: