Tuesday 29 January 2013

Cikgu Gigi Putih

Kenapa aku memberi tajuk entri aku gigi putih, Ini disebabkan aku membaca satu entri dari blog Cikgu Ben sigigi Putih. Aku sukakan tajuk itu.Sambil itu dapat membelajari bahasa inglish yg aku kurang fasih. Terima kasih Ben.Tak sangka aku beliau mempunyai blog.Ingatkan cuma page di Facebook sahaja.
Banyak yg dapat dipelajari tentang bahasa english.
Disini disertakan juga video beliau bercakap melayu. Menakjupkan Begitu fasih berbahasa melayu..
Sesiapa yg berminat boleh layari blog beliau., .http//benbradshaw1.blogspot.com.Aku pun baru sahaja layari blog beliau.sungguh seronok membacanya. Dan banyak yg dapat dipelajari.

Oklah aku pun nak beransur dulu, dah malam , dan nak masuk tidur.walaupun masih awal lagi, baru sahaja pukul 9.36 pm.badan pun letih sangat. SElamat malam semua..

No comments: