Monday 5 November 2012

Syukur

Dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani ....

Sudah lama rasanya aku tak update blog ini..dengan kengkangan masa dan kesibukan kerja..
balik aje rumah tak ingat lain, nak tidur aje yg ada didalam fikiran ku ini.makan pun tak penting sangat..
Hari ini terpaksa kerja malam, mengajar staff baru untuk mengantikan staf indonesia yg akan tamat tempoh kontraknya pada hati khamis ini..padahal kerja dan plan aku sendiri pun banyak yg tak siap..nak buat macamana terpaksa la berkorban buat minggu ini.kalau ikut hati malas ..

Hari sabtu 3 Nov kami buat jamuan makan untuk rakan indonesian, kak Azwa yg belanja kami.
cuma aku, Mazlina, kak Azwa, dan rakan indonesian, LENI, RIA DAN LISA.

Sebenarnya aku sendiri pun tak tahu apa yg patut ditulis lagi..insyaallah , jika diizinkan olehnya
aku akan sambung menulis lagi..

Suara aku pun dah teruk, dah macam itik serati..nak bercakap dah macam kartun..


                                        
                                       Kak azwa kiri dan Lisa  yg pengang kamera ..

.
Minuman makanan tak sampai lagi


                                           Ria yg pegang mangkuk ais krim dan Leni  disebelahnya.

                                              Terima kasih Kak Azwa , atas belanja makan ini..at RESTORAN D'KAMPUNG  AT ALAM EVENUE PADANG JAWA. SHAH ALAM/KLANG.


No comments: