Sunday 20 June 2010

Menghabiskan...

Aku baru aje menghabiskan membaca novel yg bertajuk Lafazkan kalimah cintamu karya Siti rosmizah. Kisah sedih suka duka seorang anak dalam menangih kasih seorang bapa .
Aku lihat cuaca diluar ok, aku plan jika tak hujan aku nak kuar dan pergi track di Stadium Sultan Sulaiman petang ini. Dalam minggu ini aku tak pergi lagi ditrack. Selalunya aku pergi di Panasonic Sport Centre di Sekyan 21. Baru aje memulakan membaca novel karya Fauziah Ashari. Muzik yang didengar nyayian  Mayumi Itsuwa. ( Mayumi itsuwa  collection ) Lagu lagu ini aku download dlm internet.

2 comments:

Raihan said...

Zaimah saya pun baru aje habis baca buku ni, Sedih pilu dan melucukan menjadi satu , tahniah pd penulisnya...;-)

Zaimah Zakaria said...

Ya la Raihan . ...Harap kisah ini menjadi teladan pd kita...))