Monday 25 January 2010

training dan kesibukkan...

Ahad....Tengok cuaca ok walau pun selepas hujan gerimis,
Aku pun bersiap untuk pergi ke track di stadium Sultan sulaiman
Sampai disana kira2 pukul 6 ptg. Keluar dari kereta dan berjalan kepadang.
Aku berjalan dan buat 3 pusingan. Sebelum berlari anak sebanyak
4 pusingan, berjalan lagi 3 pusingan.
Akhirnya aku berhenti dan buat senaman ringan sebelum
keluar dari padang dan berjalan keluar dan pergi kekereta
utk pulang kerumah.

Isnin.... Ada audit hari ini, Penat sungguh aku rasakan
kami ter paksa mengemas dan bergotong royong agar kawasan kami
bersih dan kemas, padahal tak ada apa yg nak dikemaskan
Dan kemas pun , 4 hari pulak tu, bos aku ni saja je .
Tunggu aje ajelah , hai nasib badan..........

1 comment:

Anonymous said...

sabor aje la ....

raihan...