Tuesday 30 June 2009

letih

Dah lama aku tak update blog aku...Hari ini aku balik awal,
badan penat sangat, singgah diKlang kejap dan aku parking kereta aku
di sekolah cina yg berhampiran dng kedai keranda, Jalan terlalu sesak.
Ingat nak beli barang keperluan harian aku. Aku lalu la satu kedai dulu
ia sebuah restoran tapi ni ditukarnya jadi money changer. Ada seorang lelaki dng risalah
ditangannya, Dan menegur aku dng bahasa indonesia, hantar ongkos keindonesia ya kak.
Aku berhenti dan berkata , Hello Muka saya ini ada muka orang sana ke?
Org tu terkebil2 dan berkata maaf ya kak .
Aku pun berjalan terus dan sambil tu tersenyum dan berkata dlm hati aku
macam2 org ni....Aku yg begini comel dikatanya minah indon.. huhuhu...

Naik ke Maidin kejap dan aku beli barang aku dan terus gi kat kauntar dan bayar
barang2 aku sebanyak rm 69.80. Esok kerja lagi , adoi penatnya....
Sampai rumah aku terus mandi dan Ingat nak baring2 kejap......tapi zzzzzzzzzzz

1 comment:

Anuar said...

Ha , ha, ... Aku pun pernah terkena jugak ? Tersilap dikatakan mamat indon, he, he, he....