Tuesday 6 January 2009

Post # 3 jan - 5 Jan.

Sabtu -HUjan turun dng lebat dari dari pagi hingga pukul 12 tngh.
Tengahari tu aku pergi Jaya Jusco Bukit Raja Dng adikku bila hujan berhenti.
Disana aku masuk di popular book store dan membeli sebuah buku .
pukul 5.30 ptg aku pergi track di stadium klang dan berlari sejauh 3 km.
bila terasa lutut aku sakit aku berjalan aje. Ahad ni nak hantar adikku Nur'ain
balik ke Unisel selepas cuti tahun baru selama 4 hari.

Ahad -Dalam pukul 12 tnghri aku dan adik2 ku pergi hantar Nur'ain balik ke universiti.
Jalan ke Unisel teruk tak tahu bila akan siap.Jalan belum habis lagi
diturap dng tar.Sampai dirumah kira-kira pukul 4 ptg. tengok langit macam nak hujan.
hujan turun dng lebat dan berhenti dlm pukul 5.30 ptg.

Sampai dirumah kira-kira pukul 4 ptg. tengok langit macam nak hujan.
hujan turun dng lebat kira2 pukul 4.30 ptg dan berhenti dalam pukul 5.30 ptg.

Aku pergi track di Stadium klang dan sampai di sana dalam puku 5.50 pyg.
Berlari dan berjalam selama 1 jam setengah dan pulang kerumah dalam pukul 7 mlm.

Isnin-Aku keluar hari ni dan plan nak pergi K-L atas urusan peribadi.
Balik tu aku singgah sembahyang di masjid asy'syakirin di klcc.
SEbelum tu aku sempat singgah di kinokuniya book store di klcc.
Dan beli sebuah novel bertajuk cinta seorang lelaki terbitan NB kiara berhad.
Dalam pukul 6.30 ptg aku pergi di Lrt dan aku lihat terlalu ramai orangdan kebanyakkannya
pulang dari kerja.Sampai di station bas kl aku mengambil bas city liner dan aku melihat seorang
lelaki tua yg buta matanya dng membawa barang yg sarat nak menaiki bas
yg menuju kearah Klang. Aku hanya berdoa semoga tuhan merahmati beliau.
Hai esok aku dah mula masuk kerja, malas betul rasanya tapi aku dah rindu dng kengkawan.





No comments: